czwartek, 16 maja 2013

Charakterystyka pana Fogga


    Mój pracodawca Philaes Fogg to czterdziestoletni, angielski dżentelmen, mieszkający w Londynie przy ul.Saville Row.
    Pan Fogg to przystojny i bardzo elegancki mężczyzna. Jest dość wysoki, szczupły , ma jasne włosy, piękne wąsy i bokobrody.
    Mój pracodawca jest modny i elegancki. Lubi nosić koszule, cylinder i ozdobną laskę.
    Główną cechą Philaesa Fogga jest punktualność i dokładność. Codziennie działa według ustalonego planu. Nie jest, ani skapy, ani rozrzutny. Chętnie służy datkami na szczytne cele.
     Wiele zalet mojego pracodawcy ujawniło się w czasie podróży dookoła świata. Był dzielny i odważny, kiedy spotkał panią Audę, nie zawahał się jej pomóc. Potrafił zachować zimną krew, gdy uwalniał mnie z rąk Indian.
      Zawsze spokojny i opanowany pan Fogg nie należał do ludzi towarzyskich. Jego ulubionym zajęciem było czytanie gazet i granie w wista.
      Pan Philaes Fogg jest wspaniałym człowiekiem, od którego można się wiele nauczy. Potrafi spokojnie znieść wszystkie porażki i niepowodzenia. Dobrze jest mieć takiego człowieka za przyjaciela.

Kajetan Lichocki
        

3 komentarze:

  1. Podoba mi się wasza charakterystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe opisy. Świetne tło. Dobrze się to czyta. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dźeltelmen jakich dzisiaj mało.

    OdpowiedzUsuń